نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

خرید بک لینک
سینه ها جای محبت، همه از کینه پر است . هیچکس نیست که فریاد پر از مهر تو را ـگرم، پاسخ گویدنیست یک تن که در این راه غم آلوده ی عمر ـقدمی، راه محبت پوید خط پیشانی هر جمع، خط تنهایی ستهمه گلچین گل امروزند ـ در نگاه من و تو حسرت بی فردایی ستبه که باید دل بست ؟به که شاید دل بست ؟نقش هر خنده که بر روی لبی می شکفد ـنقشه ای شیطانی ستدر نگاهی که تو را وسوسه ی عشق دهد ـحیله ی پنهانی ست . زیر لب زمزمه ی شادی مردم برخاست ـهر کجا مرد توانایی بر خاک نشستپرچم فتح بر افرازد در خاطر خلق ـهر زمان بر رخ تو هاله زند گرد شکستبه که باید دل بست؟به که شاید دل بست؟خنده ها می شکفد بر لبها ـتا که اشکی شکفد بر سر مژگان کسی همه بر درد کسان می نگرند ـلیک دستی نبرند از پی درمان کسیاز وفا نام مبر، آنکه وفاخوست، کجاست ؟ریشه ی عشق، فسردواژه ی دوست، گریختسخن از دوست مگو، عشق کجا ؟ دوست کجاست ؟ دست گرمی که ز مهر ـبفشارد دستت ـدر همه شهر مجوی گل اگر در دل باغ ـبر تو لبخند زند ـبنگرش، لیک مبویلب گرمی که ز عشق ـننشیند به لبت ـبه همه عمر، مخواهسخنی کز سر راز ـزده در جانت چنگ ـبه لبت نیز، مگو«چاه» هم با من و تو بیگانه است«نی صد بند» برون آید از آن، راز تو را فاش کنددرد دل گر به سر چاه کنیخنده ها بر غم تو دختر مهتاب زندگر شبی از سر غم آه کنی !درد اگر سینه شکافد، نفسی بانگ مزندرد خود را به دل چاه مگواستخوان تو اگر آب کند آتش غم ـآب شو، « آه » مگو .آسمان با «من» و «ما» بیگانهزن و فرزند و در و بام و هوا بیگانه«خویش» در راه نفاق«دوست» در کار فریب«آشنا» بیگانهشاخه ی عشق، شکستآهوی مهر، گریختتار پیوند، گسستبه که باید دل بست ؟به که شاید دل بست ؟ نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: يکشنبه 23 مهر 1396 ساعت: 8:59

کوله بار آرزوهات روی دوشتتا کجاها رفتی با پای پیادهرفتی به هرچی خواستی نرسیدیمتاسفم برات ای دل سادهدل به هر کی دادی از سادگی دادیزندگیتو پای دلدادگی دادیهر جا که دیدی چراغی پر فروغتا بهش رسیدی فهمیدی دروغ♫♫♫♫عاشق خسته و غمگین و پریشوندل بیکس دلک بی سرو ساموندل زخمی دل تنها و تکیدهدل گریون منو ای دل گریون♫♫♫♫کوله بار آرزوهاتو کی دزدیددل دیوونه به گریه هات کی خندیدعاشق و خسته و غمگین و پریشوندل بیکس دلک بی سرو سامونتورو با هول و ولا تنها گذاشتناونا که لیاقت عشق رو نداشتنتک و تنهایی و با پای پیادهمتاسفم برات ای دل سادهترانه ی محسن چاوشی نوشته شده در تاريخ دوازدهم مهر ۱۳۹۶ در ساعت 15:15 توسط به تنهایی خورشید | نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 23 مهر 1396 ساعت: 8:59

صفحه بندی